Thursday, April 29, 2010

AmiR MaNSoR a.K.a My MuFFiN~

hari ni kite nk introduce muffin kite to all the bloggers out there...
his name is amir mansor..i like to refer him as my MUFFIN..
although sebenarnye die taktau pon kite panggil die muffin..
but kite sgt suke die sbb die sweet mcm muffin..



as u guys read from my previous entry..
i've mentioned kan how being in a relationship with my previous exes were an eye opener for me..
everytime any guys try to approach me..
kite jadik takut and terus say no without even trying pon..
da 2 tahun kite mcm ni..huhuhu..
dun blame me!
i'm traumatized basically!
but being with muffin...
everything went easy...
he's not like any ordinary guys that i've met before (so far)
die tak penah lg hurt me..
tak penah merajuk beruk mak ye mcm kite ^_^
and the best part is muffin sgt suke manjekan kite..

wut i had with muffin mmg i dah lame tak rase..
being with muffin made me realized how jerks were my exes..
sbb ape je yg muffin da buat for me skarang tak penah pon my exes buat dulu..
no doubt la there are a few things muffin and kite need to adjust ourselves
but then we r getting there la basically..
there are some difficulties..
sumtimes when muffin says 'no' or 'jgn'
kite jd rebelious la!
kite rase mcm who r u to control me..
tp lepas kite da kene 'basuh' dgn WANI, YANA, WANDA, G ARE, PUT N EIMA..
baru kite realize yg ape yg muffin buat is actually the right way..
rase mcm nk nangis pon ade sbb muffin sgt sabar layan kite...
he shows how much i mean to him..
kite rase bersalah bile kite ade buat salah kt die..
(actually while writing this my muffin tgh merajuk :P)
we often miss each other sbb jarang dpt jumpe dgn die busy dgn classes and me here tanam anggur.. :P

muffin sayang..
i sayang u gile2~!!!!

10 comments:

Fairuz said...

muffin muffin...sedap dimakan..sedap dikunyah..hehe..

Azuan Shahri said...

Muffinnnnnn....ramai yg gemarkn nya, Enak dimkn begitu sahaja(ciplak lagu iklan gardenia)...hahaha..jgn mrh ili..gurau jerk..

iLiK.eteRNitY said...

cehh!!!

Hazerin said...

muffin coklat ke vanilla neh? apa? butterscotch??

Eima Jer said...

muffin awk mmg hawt n sengal!!

::Cik Zatie:: said...

sweet!

hehe

miraclenuraini said...
This comment has been removed by the author.
iLiK.eteRNitY said...

cik ain..he used to be my boyfriend.. we broke up last august sbb i found out dat he has you..so i'm not gonna delete this entry whether you like it or not.. this is my memory with him..

Anonymous said...

Whoaa..Muffin??Football player a.k.a PLAYERS. So pity,pity,pity!just both of u? Please check!! Hahahahaha

iLiK.eteRNitY said...

eh sape pulak si anonymous ni? jadik mangsa jugak ke? pity you too..