Saturday, March 27, 2010

I'm New...



Hey bloggers out there~

Hye :)
1st lemme introduce myself...
i'm Ili AmiRa..well most of my frens call me iLik..(dr skolah lg~)
i am less than one month nk abis study... <>
I'm from kuala Lumpur but now kat JB sbb study sini..
saye da tua..umur saye 24 tahun T_T


Family??
i'm the eldest..ade 2 org adek yg mereng..
my younger sister yg sgt dem2 tu..name pon ili gak..tp we call her atie (short for atira)
my youngest brother plak kononnye hensem lah.. name die iPin..
my abah..sgt2 sporting.. but very2 busy..outstation jek kejenye...
my mama..pon sporting gak.. pon busy jek..but a very gud listener.. (love mama!)




Study??
currently study kat UTM... da 3 tahun da kat sini..huhuhu
i'm in my final year..amik course property management.. (tgh sgt stress!!)
suke duduk sorg2 dlm bilik sambil online.. hehe
didnt get the chance to go out sgt kt sini (so kesimpulannye bosan lah)
skrang tgh busy nk submit my projek sarjana muda.. (ayat sgt menakotkan..tp mmg tgh takot pon)
doa2kan la my projek lepas..sy mau pulang~~~~



Friends??
ni best jugak nk cerita...
sy sgt suka berkwn..i have lots of frens..sumenye sy syg!
paling sy syg is my bestfren..MiMi..
kedua sy syg is my other bestfren..FiRd n ShaSha..
yang lain2 byk lah..kang cite kang u all borink plak..huhuhu
but u guys will know all of them..coz pasni mmg byk la cite pasal mereka2 ini..




1 comment:

Fairuz said...

oi budak baru...hahahaha